Garantie en klachten

Garantie en klachten

Garantie en klachten

Wij bieden op al onze producten een garantie van 48 maanden. De montageservice valt ook onder product garantie.
Mocht u binnen 48 maanden nadat u een aankoop bij ons gedaan heeft een mankement vinden in uw product, neem dan contact met ons op en wij zullen z.s.m. een reparatieafspraak voor u inplannen.
Horren hebben een product garantie van 60 maanden.
Het is goed om te weten dat schade door invloeden van buitenaf niet onder deze garantie vallen; in dat geval kunt u beter contact opnemen met uw verzekering.

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat u tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen.

U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@gordijnstunt.nl of schriftelijk een klacht versturen naar:

Gordijnstunt
T.a.v. Klantenservice
Gyroscoopweg 108
1042 AX Amsterdam

Wij brengen u binnen 14 dagen per e-mail op de hoogte wanneer wij de klacht in behandeling hebben genomen.

In onze algemene voorwaarden vindt u meer informatie over garantie.