BLACK FRIDAY SALE VERLENGING 40%

OP=OP OP=OP

  • 00Dagen
  • 00Uren
  • 00Min
  • 00Sec

Veel Gestelde Vragen

Duo Rolgordijnen

  • Kan ik goed naar buiten kijken als mijn gordijn in de open staand is?

     De duo rolgordijnen zijn ontworpen om de mate van lichtinval te
    regelen door middel van het overlappen van de gekleurde en transparante banen.
    Het is echter zo dat de mate van doorzicht bij het overlappen van de
    transparante banen beperkt kan zijn. Dit varieert per producent en we beloven een bepaalde hoeveelheid
    lichtinval, niet de mate van doorzicht.  

  • Zijn de cassette, ketting en onderlat altijd dezelfde kleur?

    Ja. De cassette, ketting en onderlat zijn altijd dezelfde kleur. Bestel je een duo of rolgordijn zonder cassette, dan zijn de ketting en onderlat standaard wit. In de notitie kun je aangeven dat je ze graag in een andere kleur ontvangt. 

  • Product garantie

    Wij bieden op al onze producten een garantie van 48 maanden.

    Mocht u binnen 48 maanden nadat u een aankoop bij ons gedaan heeft een mankement vinden in uw product, neem dan contact met ons op en wij zullen z.s.m. een reparatieafspraak voor u inplannen. 

    Het is goed om te weten dat schade door invloeden van buitenaf niet onder deze garantie vallen; in dat geval kunt u beter contact opnemen met uw verzekering.

  • Versturen jullie kleurstalen van de duo rolgordijnen ?

    Ja, u kunt tot 5 gratis kleurstalen per keer aanvragen. Dat kan heel makkelijk via de website. De kleurcodes van de stoffen zijn te vinden door op de kleuren te klikken. 

  • Wat betekent “in de dag” en “op de dag” plaatsing ?

    In de dag betekent : in het kozijn of tussen twee muren.

    Op de dag betekent : op het kozijn.

  • Mag ik mijn duo rolgordijnen retourneren?

    Nee, u mag uw duo rolgordijnen helaas niet retourneren. Al onze producten zijn op maat gemaakt en daarom uitgezonderd vaan herroepingsrecht. Dit kunt u terugvinden in onze algemene voorwaarden . Als uw product beschdigd is geleverd, neem contact met ons op en wij zullen het kosteloos voor u repareren. 

  • Wat houdt de categorie “basic” in?

    Onze "basic"categorie is onze outlet. OP = OP

  • Hoe breed zijn de banen van de duo rolgordijnen?

    Bij standaard duo rolgordijnen zijn de banen 5-8 cm breed. 

    Bij XL banen zijn de gekleurde banen 9-12 cm breed. 

  • Kunnen 2 of meer duo rolgordijnen in een cassette terecht komen?

    Ja, dat is mogelijk zolang de totale breedte niet langer is dan 317 cm. 

  • Wat zijn de afmetingen van de cassettes?

    De afmetingen van de cassettes zijn als volgt : 

    - Ronde design : H = 7,1 cm | D = 8,4 cm

    - Vierkant design : H = 7,7 cm | D = 7,4 cm

    -Rechte design : H = 7,3 cm | D = 7,9 cm

    H = Hoogte , D = Diepte

  • Wat zijn de maximale breedte en hoogte voor duo rolgordijnen?

    Onze duo rolgordijnen hebben een maximale breedte van 317cm en een maximale hoogte van 440cm. 

    Duo en rolgordijnen met een breedte hoger dan 300 cm kunnen door het gewicht in het midden lichtelijk zakken. Hou hier rekening mee tijdens het bestellen. 

  • Hoe moet ik mijn raam inmeten?

    Dat leggen wij hier uit : https://gordijnstunt.nl/wp-content/uploads/2024/04/Meetinstructies-Rolgordijnen-1.pdf

  • Wat zijn de verzendtijden voor duo rolgordijnen?

    Duo rolgordijnen worden tussen 5-7 werkdagen verzonden. 

    LET OP : "Werkdagen" houdt in dat u het weekend niet mee moet tellen. 

  • Zijn er ook elektrische duo rolgordijnen?

    Ja, onze duo rolgordijnen kunnen ook elektrisch bediend worden met een BREL motor. Je kunt ze zowel met een app als met een afstandbediening gebruiken! De motor heeft een accu en moet ongeveer om de vier maanden worden opgeladen. NB : hierdoor komt de ketting te vervallen. Wij leveren de elektrische duo rolgordijnen standaard met een afstandabediening. Wil je het zonder kunnen gebruiken, dan kun je een UB aanschaffen bij een derde partij.

Rolgordijnen

  • Zijn de cassette, ketting en onderlat altijd dezelfde kleur?

    Ja. De cassette, ketting en onderlat zijn altijd dezelfde kleur. Bestel je een duo of rolgordijn zonder cassette, dan zijn de ketting en onderlat standaard wit.

    In de notitie kun je aangeven dat je ze graag in een andere kleur ontvangt.  

  • Product garantie

    Wij bieden op al onze producten een garantie van 48 maanden.

    Mocht u binnen 48 maanden nadat u een aankoop bij ons gedaan heeft een mankement vinden in uw product, neem dan contact met ons op en wij zullen z.s.m. een reparatieafspraak voor u inplannen. 

    Het is goed om te weten dat schade door invloeden van buitenaf niet onder deze garantie vallen; in dat geval kunt u beter contact opnemen met uw verzekering.

  • Versturen jullie kleurstalen van de rolgordijnen ?

    Ja, u kunt tot 5 gratis kleurstalen per keer aanvragen. Dat kan heel makkelijk via de website. De kleurcodes van de stoffen zijn te vinden door op de kleuren te klikken. 

  • Mag ik mijn rolgordijnen retourneren?

    Nee, u mag uw rolgordijnen helaas niet retourneren.

    Al onze producten zijn op maat gemaakt en dus uitgezonderd van herroepingsrecht. Dit kunt u terugvinden in onze algemene voorwaarden .

    Als uw product beschdigd is geleverd, neem contact met ons op en wij zullen het kosteloos voor u repareren.  

  • Wat zijn de maximale breedte en hoogte voor rolgordijnen?

    Onze rolgordijnen hebben een maximale breedte van 317cm en een maximale hoogte van 440cm

  • Wat zijn de afmetingen van de cassettes?

    De afmetingen van de cassettes zijn als volgt : 

    – Ronde design : H = 7,1 cm | D = 8,4 cm

    – Vierkant design : H = 7,7 cm | D = 7,4 cm

    -Rechte design : H = 7,3 cm | D = 7,9 cm

    H = Hoogte , D = Diepte

  • Kunnen 2 of meer rolgordijnen in een cassette terecht komen?

    Ja, dat is mogelijk zolang de totale breedte niet langer is dan 317 cm. 

  • Wat houdt de categorie “basic” in?

    Onze “basic”categorie is onze outlet. OP = OP

  • Wat betekent “in de dag” en “op de dag” plaatsing ?

    In de dag betekent : in het kozijn of tussen twee muren.

    Op de dag betekent : op het kozijn.

  • Wat zijn de verzendtijden voor rolgordijnen?

    Rolgordijnen worden tussen 5-7 werkdagen verzonden. 

    LET OP : “Werkdagen” houdt in dat u het weekend niet mee moet tellen. 

  • Zijn er ook elektrische rolgordijnen?

    Ja, onze rolgordijnen kunnen ook elektrisch bediend worden met een BREL motor. Je kunt ze zowel met een app als met een afstandbediening gebruiken! De motor heeft een accu en moet ongeveer om de vier maanden worden opgeladen. NB : hierdoor komt de ketting te vervallen. Wij leveren de elektrische rolgordijnen standaard met een afstandabediening. Wil je het zonder kunnen gebruiken, dan kun je een UB aanschaffen bij een derde partij.

Jaloezieen

  • Product garantie

    Wij bieden op al onze producten een garantie van 48 maanden.

    Mocht u binnen 48 maanden nadat u een aankoop bij ons gedaan heeft een mankement vinden in uw product, neem dan contact met ons op en wij zullen z.s.m. een reparatieafspraak voor u inplannen. 

    Het is goed om te weten dat schade door invloeden van buitenaf niet onder deze garantie vallen; in dat geval kunt u beter contact opnemen met uw verzekering.

  • Kunnen 2 of meer jaloezieen in een cassette terecht komen?

    Nee, dat is helaas niet mogelijk. 

  • Versturen jullie kleurstalen van de jaloezieen?

    Ja, u kunt tot 5 gratis kleurstalen per keer aanvragen. Dat kan heel makkelijk via de website. De kleurcodes zijn te vinden door op de kleuren te klikken. 

  • Van welke materialen worden de jaloezieen gemaakt?

    Onze jaloezien worden gemaakt uit : 

    -Aluminium

    -Hout

    -Abachi hout

    -Rustiek hout

    -Bamboe hout

    -PVC

    U heeft dus keuze uit een ruime assortiment! 

  • Mag ik mijn jaloezieen retourneren?

    Nee, u mag uw jaloezieen helaas niet retourneren.

    Al onze producten zijn op maat gemaakt en dus uitgezonderd van herroepingsrecht. Dit kunt u terugvinden in onze algemene voorwaarden .

    Als uw product beschdigd is geleverd, neem contact met ons op en wij zullen het kosteloos voor u repareren.  

  • Wat zijn de maximale breedte en hoogte voor jaloezieen?

    Onze jaloezieen hebben een maximale breedte van 363 cm en een maximale hoogte van 400 cm

  • Wat betekent “in de dag” en “op de dag” plaatsing ?

    In de dag betekent : in het kozijn of tussen twee muren.

    Op de dag betekent : op het kozijn.

  • Wat zijn de verzendtijden voor jaloezieen?

    Jaloezieen worden tussen 15-18 werkdagen verzonden. 

    LET OP : “Werkdagen” houdt in dat u het weekend niet mee moet tellen. 

Easy click plisse

  • Product garantie

    Wij bieden op al onze producten een garantie van 48 maanden.

    Mocht u binnen 48 maanden nadat u een aankoop bij ons gedaan heeft een mankement vinden in uw product, neem dan contact met ons op en wij zullen z.s.m. een reparatieafspraak voor u inplannen. 

    Het is goed om te weten dat schade door invloeden van buitenaf niet onder deze garantie vallen; in dat geval kunt u beter contact opnemen met uw verzekering.

  • Hoe worden de easy click plisse aan het raam bevestigd?

    De easy click plisse worden aan het raam bevestigd door middel van dubbelzijdig tape met magneetstrips. 

    De magneetstrips zijn heel stevig en zorgen dat de easy click plisse vast zit aan het raam, zonder dat u uw kozijn moet beschadigen door een boormachine te gebruiken. 

  • Mag ik mijn easy click plisse retourneren?

    Nee, u mag uw easy click pliise helaas niet retourneren.

    Al onze producten zijn op maat gemaakt en dus uitgezonderd van herroepingsrecht. Dit kunt u terugvinden in onze algemene voorwaarden .

    Als uw product beschdigd is geleverd, neem contact met ons op en wij zullen het kosteloos voor u repareren.  

  • Versturen jullie kleurstalen van de easy click plisse?

    Ja, u kunt tot 5 gratis kleurstalen per keer aanvragen. Dat kan heel makkelijk via de website. De kleurcodes van de stoffen zijn te vinden door op de kleuren te klikken. 

  • Hoe moet ik mijn raam inmeten?

    Dat leggen wij hier uit : https://youtu.be/MAxefmHJ_7U

    U kunt een gratis profielstuk via de website aanvragen.

  • Wat zijn de maximale breedte en hoogte voor easy click plisse?

    Onze easy click plisse hebben een maximale breedte van 150 cm en een maximale hoogte van 250 cm.

  • Wat zijn de verzendtijden voor easy click plisse?

    Easy click plisse worden tussen 12-14 werkdagen verzonden. 

    LET OP : “Werkdagen” houdt in dat u het weekend niet mee moet tellen. 

Plisse horren

  • Product garantie

    Wij bieden op al onze horren een garantie van 60 maanden.

    Mocht u binnen 60 maanden nadat u een aankoop bij ons gedaan heeft een mankement vinden in uw product, neem dan contact met ons op en wij zullen z.s.m. een reparatieafspraak voor u inplannen. 

    Het is goed om te weten dat schade door invloeden van buitenaf niet onder deze garantie vallen; in dat geval kunt u beter contact opnemen met uw verzekering.

  • Mag ik mijn plisse horren retourneren?

    Nee, u mag uw plisse horren helaas niet retourneren tenzijn het product beschadigd is geleverd.

    Al onze producten zijn op maat gemaakt en dus uitgezonderd van herroepingsrecht. Dit kunt u terugvinden in onze algemene voorwaarden .

  • Hoe worden de plisse horren bevestigd?

    De plisse horren worden vast geschroefd aan uw kozijn. Als u liever niet in uw kozijn boort, heeft u ook de mogelijkheid om uw hor te bevestigen met dubbelzijdig tape. Tijdens het bestellen kunt u bij de notities aangeven dat u graag dubbelzijdig tape wenst te ontvangen.

  • Verzenden jullie kleurstalen van de plisse horren?

    Nee, wij versturen helaas geen kleurstalen van onze plisse horren. Als u de horren wenst te bekijken, bent u welkom, op afspraak, in onze showroom in Amsterdam. 

  • Is een laag profiel in alle kleuren beschikbaar?

    Nee, een laag profiel in beschikbaar in de kleur zwart en wit. U kunt hier gebruik van maken ook als uw hor een andere kleur heeft. 

    Is uw hor gebroken wit of creme, dan wordt uw lage profiel wit. Is uw hor antraciet, dan is uw laag profiel zwart. 

  • Hoe hoog is een “laag profiel”?

    Bij een hor met laag profiel is de onderkant net lager dan 1 cm. 

  • Moet ik mijn hordeur met een laag profiel bestellen?

    Is de drempel van uw deur lager dan 3,5 cm of heeft u helemaal geen drempel? Dan kunt u het beste een hordeur bestellen met een laag profiel.

    Dit voorkomt dat u over de drempel heen struikelt. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. 

    Tijdens het bestellen kunt u bij de notities aangeven dat u graag een hordeur met laag profiel wenst te ontvangen. 

  • Wat zijn de afmetingen van het frame?

    De frame van onze plisse horren hebben een breedte van 3,5 cm en een diepte van 2 cm. 

    Hou hier rekening mee tijdens het inmeten van uw kozijn als u een hor wilt bestellen. 

  • Hoe moet ik mijn raam/deur inmeten?

    Inmeten voor het plaatsen van uw plisse hor is heel simpel .

    IN HET KOZIJN MONTAGE :

    Meet in het kozijn langs de hoogte en breedte op drie verschillende punten en noteer de kleinste maat. Voorbeeld = Breedte 100 cm , Hoogte 200 cm.

    Als u het plisse hor in het kozijn wenst te plaatsen, hoeft u verder niks meer te doen. De maten in het kozijn zijn de maten dat u op de website moet invullen. 

    OP HET KOZIJN MONTAGE :

    Als u uw hor op het kozijn wenst te plaatsen, moet u in het kozijn zowel langs de hoogte als langs de breedte op drie verschillende punten meten en de kleinste maat noteren. Vervolgens telt u 7 cm bij voor de hoogte en 7 cm bij voor de breedte. Voorbeeld = als de maten in het kozijn 100 x 200 zijn, moet u de maten 107 x 207 invullen op de website.

  • Wat betekent “in de dag” en “op de dag” plaatsing ?

    In de dag betekent : in het kozijn.

    Op de dag betekent : op het kozijn.

  • Wat zijn de verzendtijden voor plisse horren?

    Plisse horren worden tussen 15-18 werkdagen verzonden. 

    LET OP : “Werkdagen” houdt in dat u het weekend niet mee moet tellen. 

Bezorging

  • Wat als ik niet thuis ben bij het bezorging?

    Indien u niet thuis bent, zal de bezorger het pakket bij de buren afleveren of het op een veilige plek rondom het huis achterlaten. 

  • Krijg ik een e-mail als mijn bestelling is verzonden?

    Ja, wij zullen u hierover informeren. Mocht uw bestelling door een externe koerier worden afgeleverd, dan zullen wij u hier ook op de hoogte van stellen. 

  • Bezorgen jullie ook in het weekend en in de avond?

    Nee, wij leveren niet in het weekend en na 17:00 uur tenzij anders vermeldt.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Bij een aankoop van €80,00 of meer is de verzending gratis. 

    Bij kleinere bestellingen zijn de verzendkosten €19,95.

  • Mag ik mijn bestelling ook ophalen?

    Ja, u kunt ook uw bestelling ophalen in onze showroom in Amsterdam.

    Onze adres is Gyroscoopweg 108, 1042 AX Amsterdam .

    Als u uw bestelling wenst te ophalen horen wij dit graag op tijd, binnen 3 werkdagen na dat de bestelling is geplaatst. 

  • Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

    De meeste bestellingen worden bezorgd door ons zelf. Als uw bestelling mee gaat met een externe koerier, krijgt u een e-mail hierover.

    Uw bestelling wordt dan bezorgd door GLS of NE DistriService. 

    De koerier neemt zelf contact met u op om een bezorgdatum door te geven. 

  • Wat zijn de levertijden voor kleurstalen?

    U kunt uw gratis kleurstalen tussen 2-4 werkdagen in huis verwachten. 

    Uw kleurstalen passen door de brievenbus en worden bezorgd door PostNL.

  • Wat zijn de verzendtijden voor easy click plisse?

    Easy click plisse gordijnen worden tussen 12-14 werkdagen verzonden.

    LET OP : “Werkdagen” houdt in dat u het weekend niet mee moet tellen.   

  • Wat zijn de verzendtijden voor jaloezieen?

    Jaloezieen worden tussen 15-18 werkdagen verzonden.

    LET OP : “Werkdagen” houdt in dat u het weekend niet mee moet tellen.   

  • Wat zijn de verzendtijden voor plisse horren?

    Plisse horren worden tussen 15-18 werkdagen verzonden.

    LET OP : “Werkdagen” houdt in dat u het weekend niet mee moet tellen.  

  • Wat zijn de verzendtijden voor rolgordijnen?

    Rolgordijnen worden tussen 5-7 werkdagen verzonden.

    LET OP : “Werkdagen” houdt in dat u het weekend niet mee moet tellen.  

  • Wat zijn de verzendtijden voor duo rolgordijnen?

    Duo rolgordijnen worden tussen 5-7 werkdagen verzonden.

    LET OP : “Werkdagen” houdt in dat u het weekend niet mee moet tellen.  

Garantie

  • Mag ik garantie erbij kopen?

    Nee, het is helaas niet mogelijk om extra garantie op een product aan te schaffen. 

  • Product garantie

    Wij bieden op al onze producten een garantie van 48 maanden. De montageservice valt ook onder product garantie. 

    Mocht u binnen 48 maanden nadat u een aankoop bij ons gedaan heeft een mankement vinden in uw product, neem dan contact met ons op en wij zullen z.s.m. een reparatieafspraak voor u inplannen. 

    Horren hebben een product garantie van 60 maanden. 

    Het is goed om te weten dat schade door invloeden van buitenaf niet onder deze garantie vallen; in dat geval kunt u beter contact opnemen met uw verzekering.

Algemeen

  • Betaalmogelijkheden

    Hieronder vind je een overzicht van de verschillende
    betaalmethoden die we via Mollie aanbieden: 

    iDeal 

    Dit is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Je kunt
    rechtstreeks betalen via je eigen bank. 

    Apple pay

    Gemakkelijk met Apple account betalen 

    Klarna achteraf betalen 

    Met Klarna kun je jouw aankoop eerst thuis ontvangen en later
    betalen. Zo kun je de producten eerst bekijken en vervolgens betalen. 

    Klarna gespreid betalen 

    Als je liever in termijnen betaalt, kun je ook kiezen voor
    Klarna gespreid betalen. Hiermee kun je jouw betaling over een langere periode
    spreiden. 

    iDeal in3 

    Een andere optie om gespreid te betalen is met in3. Je kunt
    je aankoop in drie termijnen betalen zonder rente. 

    Overboeking 

    Als je liever zelf het geld overmaakt, kun je kiezen voor
    overboeking. Je maakt het totaalbedrag over naar de bankrekening van Mollie. 

    Kaart 

    Wij accepteren betalingen met creditcard en debetkaart.
    Hierbij worden alle belangrijke kaarten geaccepteerd. 

    Sofort Banking 

    Dit is een eenvoudige en directe betaalmethode die veel wordt
    gebruikt in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en België. 

    Bancontact 

    Voor onze Belgische klanten bieden wij ook Bancontact aan, de
    meest gebruikte betaalmethode in België.  

  • Product garantie

    Wij bieden op al onze producten een garantie van 48 maanden. De montageservice valt ook onder product garantie.

    Mocht u binnen 48 maanden nadat u een aankoop bij ons gedaan heeft een mankement vinden in uw product, neem dan contact met ons op en wij zullen z.s.m. een reparatieafspraak voor u inplannen.

    Horren hebben een product garantie van 60 maanden.

    Het is goed om te weten dat schade door invloeden van buitenaf niet onder deze garantie vallen; in dat geval kunt u beter contact opnemen met uw verzekering. 

  • Wanneer krijg ik mijn bestelling?

    De verzendtijden worden op meerdere pagina's aangegeven op de website en tijdens het bestellen. 

    Wij willen u vriendelijk verzoeken om hier op te letten als u een bestelling plaatst. 

  • Mag ik mijn aankoop retourneren als ik er niet tevreden mee ben?

    Nee, u mag uw aankoop helaas niet retourneren. 

    Onze producten zijn op maat gemaakt en daardoor uigezonderd van herroepingsrecht. Dit kunt u terugvinden in onze algemene voorwaarden .

    Als u niet tevreden bent met uw aankoop horen wij het graag om een gepaste oplossing aan te bieden. 

  • Is er een inmeet service?

    Ja, wij bieden een vrijblijvend inmeet service aan door heel Nederland. U kunt een afspraak maken via de website door op de homepagina te klikken op “afspraak maken”. 

  • Is er een montageservice?

    Ja, u kunt ook gebruik maken van onze montage service.

    De kosten hiervan worden berekend tijdens het bestellen en zijn afhankelijk van de maten van uw raamdecoratie. 

    Als u gebruik gemaakt heeft van de montage service, zullen wij telefonisch contact met u opnemen om een montageafspraak te maken als uw bestelling gereed is. 

Montage en inmeten

  • Hoe kan ik een inmeet afspraak in plannen?

    Dat kan via de website. U hoeft alleen te klikken op "afspraak maken" en uw gegevens in te vullen. Wij nemen vervogens contact met u op om een datum te bespreken. 

  • Hoe kan ik een montage afspraak in plannen?

    Als uw bestelling gereed is, nemen wij telefonisch contact met u op om een montage afspraak in te plannen. 

  • Kan ik het inmeten ook zelf doen?

    Ja, dat kunt u heel makkelijk doen door onze meetinstructies te volgen. De meet instructies zijn te vinden onderaan op onze website en op elke product pagina. 

  • Wat zijn de kosten van de montage service?

    De kosten van de montage service zijn afhankelijk van het aantaal producten dat gemonteerd moeten worden en de maten daarvan. De montage kosten worden berekend tijdens het plaatsen van uw bestelling. 

  • Wat zijn de kosten van de inmeet service?

    Onze inmeet service is vrijblijvend. Hier zijn dus geen kosten aan verbonden. 

  • Is jullie inmeet en montage service door heel Nederland?

    Ja, wij komen door heel Nederland aan huis om uw ramen/deuren in te meten en om uw raamdecoratie te monteren.